Suju ile Tanışma

Selamlaaaaar,

Arkadaşlarım hep bir blog açsana derdi de kim uğraşacak derdim, şimdi kim ne derse desin uzun uzun yazmak isteyeceğim bir konu var. Şahsen bir Türk yazsa idi ben seve seve okurdum inşallah benim gibi düşünen başkaları da olur okuyup eğlenir.

Ben, İstanbul'da özel şirketlerin çarkları arasında ezilmeden tutunmaya çalışan plaza insanı, kendimi bildim bileli anime izlerim, öğrendiğim bir çok şeyi animelerden öğrenmişimdir. Manga da okurum. (japoncam beginner seviyesinde sayesinde hatta). Bir gün bir şekilde, japonların bu live actionlarında, yok efendim dizilerinde oyunculuklarını Flash Tv dizilerindekilerle yarıştırdığım sırada Kore dizilerinin karşıma adeta bir vaha olarak çıkmasıyla hayatımda adeta yeni bir çağa girdim. "Romantik Komedi Çağı" olarak adlandırabiliriz bu çağı. Bu çağa fazla hızlı girdim yalnız birden ne varsa izlemeye başladım izledikçe izledim dipsiz bir kuyuya düştüm, hala da çıkamadım aynı kuyuda debelenmeye devam ediyorum. 

K-drama denilen bu diziler de ne ola ki diyenler için şunu diyebilirim; bir kere seneryolar çok açık net bizim türk dizilerindeki gibi sündürme politikası yok, genelde max. 25 bölümde biter. Çocuklar yakışıklı, üst baş kıyafet arka dekorlar şahane, konuların çoğu romantik komedi zaten ki bu benim için bulunmaz nimet tabii, oyunculuklar oscarlık olmasa da japonlarınkinden iyi, e daha ne olsun :)
He diceksiniz sadede gel, uzun yazacam dedim bi kere kurtuluş yok, kaçmayın zevk almaya bakın :) Peki Paris Super Junior falan nerden bağlican konuya ?

Efenim ben bir gün hasbelkader CNN World izliyordum, (bknz: biz hep evde belgesel izleriz :)) 

(He bu arada eve yeni teledünyanın bağlandığı zamanlar sanırım bu, Kore'den KBS World ve Arirang, Japonya'dansa NHK World var kanal olarak, NHK Sade ingilizce yayın yapmasıyla gözümden düşmüş kore kanalları ise korece yayın ingilizce altyazı ile gözümde yükseliş trendinde o sıralar.) 
Sizin için üşenmedim buldum, aha da CNNde tam o sırada bu haberle ve röpörtajla karşılaştım:
(Sadece 1. bölümünü koyuyorum isteyenler burdan ilerleyerek izler.)

 

Bunu izlerken bi yandan evet yaaa bu KBS World'de bi cıkkıdı cıkkıdı bi müzikler çalıyo bi oğlanlar çıkıyo dansedip duruyo bunlar olmasın onlar diye kafamda ampulü yaktım. Sen misin yakan.... :) Sonuna kadar bunu izlememin sebebini gayet iyi hatırlıyorum, bu çocuk da fena diilmiş yaaow kim ola ki hiç dizide falan görmedim diye kendi kendime düşünmemdi... (Ek bilgi: Röportajdakilerden biri grubun lideri Leeteuk , diğeri grubun yakışıklısı olması dolayısıyla en ünlü yüzü Choi Siwon, ki zaten çokça ismini göreceksiniz burada)


Bu Super Junior denilen grubun, ki onlar kendilerine "şupa cünya" diyebiliyorlar ancak (hayır diyemiyeceğin ismi niye koyarsın dimi :)) ),  bir iki kere şarkılarını dinledim bu ne bee dediğimi hatırlıyorum, niye bu kadar çok dansediyorlar, bi durun adam gibi şarkı söylicekseniz ya da biri söylesin siz illa danedecekseniz arkada edin yani diye anlamsız gözlerle videolarına göz gezdirmiştim, zamanla da allahtan tipleri daha bir iyi olmuş yoksa hakkaten geçmişteki halleri fecaat, yani bir Türk kızını pek çekeceğini sanmıyorum o tiplerin, hala da bazıları çekmiyor ya nesye.

Gel zaman git zaman, arada bir KBSde gördüm internette gördüm falan, gözüm biraz daha aşina oldu zamanla Super Junior'a, bu arada uzakdoğu falan yıkılıyor suju diye tabii, sonra bu kore dizilerini izlediğim sitede gördüm Siwon'un dizisi başlıyomuş hadi bi bakim dedim, adam iyiydi :) oyunculuk için kendini geliştirmesi lazımdı tabii ama gideri vardı beyaz ekranda. İzlemesi hoş bi şahsiyet olarak aklımıza kazındı bi kere.

Tüm bunlar olurken, o sıralarda bir twitter hesabı açayım dedim, e takip edecek de pek bişiy yok bu arkadaşı yani Siwon'u takip etmeye başladım, biraz artist görünse de aslında şeker bi zat olduğuna kanı getirdim.

Yine diğerleriyle tanışmamsa KBS World sayesinde oldu aslında, artık cumartesi sabahlarımın tek eğlencesi Saturday Freedom'ı izlemeye başladım. Burada Immortal Songs 2'da k-popçu çocuklardan sesine güvenenler, eski ünlü şarkıcıların şarkılarını yorumluyordu, bu programda Suju'dan Yesung ve Kyuhyun'u keşfettim, müthiş seslerdi zira, Secret adlı oyun yarışma tadındaki programda ise, tüm eğlenceli kişiliği ile Heechul vardı, onu izliyordum.

Eunyuk'un ise pek bi girly hatta bayaacana gay olduğunu düşündüğüm anlardan birinde (o sarı saç nedir çünkü allah seni kahretmesin bi de ağlar durur her yerde) yine KBS World'de şunu izlememle fikrim değişti, dedim adam gayet zeki çevik ve ahlaklıymış meğersem....özel bi sevgim yok hani hala ama gerçek yönlerini böylece görmüş oldum.

 

Diğer üyeleri ise zamanla öğrendim, ben izlemeye başladığımda zaten kibum ve diğer çinli eleman ayrılmıştı, hiç de umursamadım zaten falzacana aynı anda takip edilmeye çalışınacak adam vardı bence :)

Neyse Paris'e geçen sene SM Entertainment'ın topluca geldiğini görmüştüm, bu sefer sadece suju geliyor dediler en son bi sitede tam zamanını öğrenmemle birlikte kalktım koşa koşa gittim Paris'e, Super Juinor 6 Nisan'da Paris'e geliyormuş, bu fırsat bi daha ne zaman ele geçer dedim, Siwon'u da göresim vardı gerçekten, benim Kore'ye veya Japonya'ya gitmem çok zor sonucunda e ben gidene kadar da bu adamlar kalır kalmaz belli değil, fighting ! nidalarıyla hazırlıklara başladım.

Tabii gitme olayı sırasındaki koşturma olayı daha çok telaştandı aman nerde kalcam, aman konser bileti nerden alsam, aman acaba benden başka türk var mı bakim, falan diye diye 2 haftada herşey halloldu bir şekilde. 

Vizem, otelde birlikte kalacağım 2 türk arkadaşım, uçak biletim ve konser biletim hazırdı artık...

Uçağa acayip bi hissiyatla bindim, o hissiyatın ne olduğunu ise ancak konserde anlayacaktım.

Sabredin konsere çok yaklaştım :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar