Super Show - 4 Paris Yolları

Evet, nihayet konuya geldik.

6 Nisan sabahı uçaktan indim havaalanında kaybolur gibi olduysam da çok rahat bi şekilde şehir merkezindeki opera binasının önünde geldim. Voila !


Saat 10dan 2ye kadar kendi kendime Allah ne verdiyse gezdim. Çok keyifliydi. Saat 2 buçuk gibi benim kızlarla otelde bulaşacaktık ve kaldığımız otel bildiğiniz şehrin dışında varoş denilebilecek bi yerdeydi.

Neyse kaybolmadan orayı da buldum, üstümü değiştirdim, makyajımı yaptım, gezerken aldığım eiffel kulesi küpelerimi taktım ve hazırdım, kızları bekledim biraz, onlar da gelince ve koşa koşa konser alanına doğru gittik.

Kızlar da en az benim kadar heyecanlıydı, sizle aynı heyecanı hisseden insanlarla olmak acayip keyifli bir şey...Özellikle de sizi olduğunuz çevrede kimse anlamazken :)

Kızlar okuyunca hatırlayacaktır, biz ayakta bilete sahip birileri için biraz geç kalmıştık aslında, soundcheck yapıyorlardı heralde biz gittiğimizde, Le Zenith'de içerden gelen müzik seslerini duyduğumuzda Allah'ım diyorduk gerçekten burdalar ve biz onları görücez :)))

Kapıların önündeki kalabalığı görünce Türklüğümüzden faydalanmak suretiyle bir şeklide sıranın başlarında bi yerlere kaynadık nihahahah gurur duyduğum anlardan biri kendimle bu. Tabi karnımız aç falan neyse yerimizi belirledikten sonra başladık etrafı izleyip sandviçlerimizi yemeye :)

Tüm Avrupa'dan ELFler oradaydı, İtalyanlar ve İspanyollar baştaydı galiba fransızlardan sonra, herkesin elinde bayrağı da hazırdı zaten, biz böyle çok da fangirllüğün lüzumu yok coolluğundaydık aslına bakarsanız ,  ben yaşım itibariyle aştım sanırım onları ya da aşmışım havalarındayım ( devamını okuyunca göreceksiniz :) ) ne bayrak ne yazı hiçbir şeyimiz yok ööle gittik işte, ama orda öyle bir ELF organizasyonu var ki herkes bir şeyler bastırmış gelmiş ve bedavaya dağıtıyor. Ortasından kırınca yanan ışıklarımız, we love u super junior yazılarımız eunhyuk sungmin için ayrı bişiyler sonra yesung için katlanmış kalp şeklinde origamiler bir sürü şeyimiz oldu birden.





 Veee evet kapılar açıldı doluştuk içeri, sahne , ortada koridor gibi bir yer ve 2. sahne vardı diye düşünün klasik suju sahnesi işte, biz tam 2. sahnenin önündeydik ve 3. sıradaydık resmen yanımızda pikaçu kıyafetli bi çocuk vardı (pikaçu nedir yaaa) onun yüzünden görmekte biraz zorluk çektiysek de gayet iiydi yerimiz. Aşağıda da görebilirsiniz yerimizi.


Sonra beklenen o an geldi ve grubun o müthiş introsu gösterilmeye başladı hani o havuzda yüzüyolar melek oluyorlar dünyaya iniyorlar falan bulun izleyin bak hakkaten güzel ben japonya konserinin açılışını izlemiştim de aynı şekilde ilerledi bu açılış kısmı şarkılar kareografi falan. Heh dur bura en önemli anlardan biri ballandıra ballandıra anlatçam.

Şimdi intro bitti, sahne kıpkırmızı oldu ve bizimkiler supermanla sahneye aşağıdan yavaş yavaş yükselerek çıktılar, millet tabi çığlık figan :) siwon direkt ortada zaten 100kmden tanırım o şekli şemali :) ama hala uzaktalar bi heyecan yaptıysam da çok bişiy anlamadım, bi de japonya daki açılışı görmüştüm hee aynısı falan dedim içimden.


Sonra nooldu bu arkadaşlar platforma bindi, ve o platform koridordan bizim önümüze doğru yavaş yavaş ilerlemeye başladı, durduğunda o kadar yakındalardı ki Siwon'u gördüğümde gögüs kafesimin üstüne siz diyin boğa, ben diyim fil, oturmuş gibi hissettim, nefes alamadım resmen bir an.

Düşünebiliyor musunuz bilgisayarınızın ekranından gördüğünüz bir adamı, sizden milyon km uzakta dili farklı dini farklı kültürü farklı üstelik sizin ülkenizde kimse tanımıyo, hayalini bile kuramıyorsunuz ama ne oluyor adam  1-2 metre ötenizde ve siz onu izliyorsunuz !

İnanılmaz bir his, anlatılmaz yani...yaşamak lazım...Her mimiği her hareketi gözünüzün önünde ve siz resmen bir ağzı açık ayran budalasısınız ama dünyanın en mutlu budalası :)

Uzunca bi süre gözümü alamadım siwon'dan ondan kim naaptı ne etti o sırada bilemiyorum :) sonra opera şarkısının bi arasında içeri mi gitti naaptı her yerinde dansetmez kendisi kasmıyor diğerleri gibi ihtiyacı yok diye ve bence iyi dansedemiyo diye nesse o sırada diğerlerini de görme şansım oldu.

Şimdi aslında çektiğim resimlere bakıyorum bi tane düzgün Siwon yok, çünkü o yakına geldiğinde tek odağım oydu, başka hiçbir şeyle ilgilenmemişim, kendi gözlerimle görmeye gittim onu videodan izlemeye değil yani...Ama diğerleri ile ilgili resimler flm var paylaşıcam anlatırken...

Bi kere önce grupla ilgili genel kanımdan bahsediyim, acayip samimiler, bizim bildiğimiz starlar falan gibi değiller yani ona çok şaşırdım. Herkesle iletişim kurmaya çalışıyorlar, gözünüze gözünüze bakıyor hepsi, beğendikleri bir şey olursa süpersin falan diye tepki veriyorlar. O işi çözmüşler yani, ayrıca hani fandan korkma çekinme gibi durumları hiç yok özellikle Siwon'un, adam çok aşmış olayı zaten çat diyo iniyo merdivenden kızların yanına. Tabii ki korumalar var ama rahat yani elinden telefonunu alıyo kızın resim çekiyo geri veriyor falan. Diğerleri de öyle birileri tişört attı mesela shindong aldı hemen imzaladı geri attı, hediye atıyor kızlar hemen alıyorlar bakıyorlar, çok önemli bir şey değilse seyirciye geri atıyorlar (oyuncakayı flm) ama Siwon'a biri hediye oalarak bir torba verdi galiba içinde ne var bilmiyorum direkt aldı kendi içeri götürdü. Helal olsun dedim adamlar aşmış.

Gene bahsetmek istediğim bir üye var ki benim hiç ilgim olmayan ve beni çok şaşırtan o da Leeteuk. Bi kere acayip sempatik, çok iyi bir lider belli, o da acayip samimi iletişim olayını çok aşmış Siwon gibi, yani hani iş icabı yapmıyorlar o iletişimi, öyle olsa bile siz asla öyle hissetmiyorsunuz. Size önem ve değer verdiklerini hissediyorsunuz. Bu arada fan kızların da hepsi zaten acayip şeker konseri beklerken, onun öncesinde bir çok insanla tanıştım, herkes birbirine acayip yardımcı, sevecen. ELFleri çok sevdim yani, sevgi dolu bi konserdi işin özü :)

He ne diyodum Leeteuk bir ara kendi solosunu söylerken aşağı indi elinde bir sepet gül, kızlara dağıttı, herkes kyaaaaaaaaa modunda tabi :) İlk o indi aşağı zaten ondan onu anlatıyorum...Sonra onunla ilgili anlatacaklarım var ama zaman sıralamasına göre gidiyim daha falza çorba yapmadan.

İşte herkes solosuna başladı ryeowook moves like jagger'ı söyledi fazla bir seksiydi, ben gereksiz buldum şahsen. Ryeowook zaten daha silik bir üye bence gay mi değil mi şüphelerim devam ediyo kendisi ile ilgili , sungmin de biraz gölgede kalıyo ve biz türkler için biraz daha kız gibi güzel...alışmak zaman alıyor :) Ryeowook'tan küçük bir video hemen paylaşim.



Soloların sırasını net hatırlamıyorum ama yesung ve kyuhyun çıktı, siwon elinde gitarla çıktı ülen gitarda mı çalıodun sen dedim yanında bi adam vardı ama neci olduğunu anlamadım birlikte söylediler. Yesung her zamanki gibi çok cool, kyuhyun her zamanki gibi biraz geyik biraz evildi, kyu hem mızıka hem org çaldı.

Yesung'la ilgili şunu söylemek isterim; sahnede çok cool bir duruşu var o saçma şebekliklerini bir kenara bırakırsak (zaten 2si de aynı insan mı diye düşünüyorum her şarkı söyleyişini gördüğümde) bir kere sahneye hakim ve hoplamadan zıplamadan bir baladla sahneyi dolduruyor. Çok profesyonel buluyorum onu ve gruptan ayrılsa da müziğini dinlemek isteyeceğim tek insan benim için.



Kyuhyun'u ise bekledğimden çok farklı buldum bir kere onun seyirciyle falan pek bi işi yok pek umrunda değil evet ilgileniyomuş gibi davranıyo ama cık bir şeyler eksik o bağı kopuk demiyim ama zayıf onu hissediyorsunuz yani, ya da bazı insanların elektriği hakkaten daha iyi yapacak bir şey yok bilemiyorum. Şarkılarında da bence kendi kendine kaldığında hala biraz heyecanlanıyor yesung abisi gibi diyim size ikisi de balad söylüyor sesi güzel falan ama daha amatör olduğunu hissettiriyor bana kyu. Burada mızıkasını çalarken görebilirsiniz.


Bu da siwon'un solosu ya da düeti desek daha iyi olur, ben bu şarkısını zinhar duymadım zaten uzakta durdu bişiy de anlamadım şarkıdan nesse bi resim koyim ondan da merak edenler için.


 He yine sırasını htırlamıyorum konserin benim için en önemli yerlerinden biri, Siwon'un benim yakın olduğum sahnenin merdivenlerinden inmesi ile oldu, birden çat diye indi ve yürümeye başladı, nası yaptım bilmiyorum arkamı döndüm birilerini ittim iki adım koştum ve önündeydim, 10 cm uzağımdaydı resmen, kolunu tuttum saranghae yo dedim aklıma o geldi bi tek o anda hehehehe, beni gördümü bilmiyorum yanındaydım çünkü, kafasını eğdi gülümsedi ve hızla ilerlemeye devam etti. Ben arkasından bakakaldım resmen, demiştim ya çat diye iniyor diye işte 2 veya 3 kere yaptı bunu ama bu seferinde nispeten daha uzun bir yürüdü içerde, diğer kızlar ne haldeydi bilmem, kendimi bilirim, demin tam olarak nooldu diye sahneyi geri alıp durdum kafamda eski yerime geçmeye çalışırken....

İnanılmaz şekerdi, mimkleri tepkileri muhteşem bi adam görmek lazım, gördükçe doyamıyorsunuz öyle diyim...Çok artist bulanlar var bu adamı, doğrudur artistliği de vardır işin, sizi de o kdr sewseler siz de artist olursunuz ama onun ötesinde kesinlikle şeker ötesi minnoş bişiy al böyle sarıl yani elmaira olasınızı getiriyo :)

He vücuttan falan bahsetmiyorum :) beklediğimden biraz daha ince, sanırım kilo vermiş o bir ara kas yapacam diye alınan kiloların gittiğini düşünüyodum, gerçekten de gitmiş, ama kollar falan sağlam sizin için test ettim onayladım :)

Neyse salyalarımı topladım devam edeyim, 2 kişiden hiç bahsetmedim sanki :) Eunhyuk ve donghae. Bunlar birlikte çıkıp oppa oppa yı söylediler, donghae minnacık bişiy bence öyle bir ağırlığı da yok, yani silikti konserde evet ortalardaydı falan ama ne bileyim bir Eunhyuk değildi desem bilmem şaşırır mısınız? Ben şaşırdım şahsen tam tersini bekliyodum çünkü...

Eunhyuk nasıl bir artist anlatamam size, hiç öyle bir çocuk olduğunu düşünmüyordum, heechul falan da yok ya acayip parlıyor grupta, ama bi yandan da aman o nası bi artistlikler millete havlularını attı ceketini attı falan, bana gizliden gizliye acayip playboy bi çocuk gibi geldi bu arada bilmiorum doğru mu...sadece hissiyatım tabii...beni en şaşırtan isimlerden biriydi...kendi çapında seksiydi desek çok da yeridir.

Dediğim gibi ben donghae'nin böyle olacağını bekliyodum, hani o da artistti biraz ama yok yani eunhyuk'un yanında silikti. Sadece sahneye atılan sütyenle eğlendiğini hatırlıyorum, çok akılda kalıcı bir hareketi olmadı herlade, ona da zaten bi inanamadılar yani korede japonya da falan olmuyodur paris farkı bu galiba, acayip utandılar gibi geldi bana siwonie zaten konudan bayaacana uzaktı erdemli ahlaklı çocuk olarak  :)

Shindong bayağı kilo vermiş yakışıklı olmuş, gerçekte daha yakışıklı bi çocuk onu çok net diyebilirim o da şekerdii ama yani bendeki algıda seçicilik başka yönlere yöneltiyordu tabii :)

A-cha'dan bir parça buyrun;


Bunlar bir ara konuştular sıra sıra, fransızcaya çewirdikleri için pek anlamadım sorry sorry :) Sıra Siwon'a gelince tabii doğum günü şarkısına girdik seyirciler olarak, önce siwon sonra eunhyuk diğer grup üyeleri tarafından ıslatıldı :)

En son bunu anlatıp bitireceğim. Yine benim için konserin en önemli anlarından biriydi, konserin sonlarına doğru Leeteuk çok duygulandı bilmiyorum neden, askere gidecek diye sanırım, bi de yani sizin kültürünüzden üklenizden çok uzak bir yerde sizi bu kadar seven insanlar olması bence de çok duygulandırıcı bir şey, ağladı ağlayacak gibiydi kendini zor tutuyordu. Sonra biraz da ağladı. Mizansen olduğuna inanmak istemiyorum, ihtiyaçları yok çünkü, sonra tam toparladı kendini derken, hepsi oturdu arka planda bunların ilk çıktıkları zamandan resimler falan toplamışlar onları gösterdiler, çok duygulandı herkes Leeteuk koptu gitti zaten o sırada nasıl ağlıyordu anlatamam, sonra yine donghae, leeteuk ve shindong aşağı indiler ve önümden geçtiler diğerleri de daha arka taraftan geçiyorlardı, herkes gülüyo söylüyo Leeteuk baktım hüngür hüngür, onun da kolunu tuttum, "don't cry we love you" dedim "thank u" dedi kafasını eğerek ağlaya ağlaya, ay içimin yağları eridi, eridim o anda anlatamam size.

Sonra sahneye çıktıklarında hala ağlıyordu bi baktım benim taraftaki bütün seyirciler onla birlikte ağlıyor, çok duygulandık yani konu tam neydi bilmiyorum ama hepimizi mahvetti leeteuk...

Böylece konserin sonuna geldik, tabi konser sırasında nasıl sıcak oldu susuzluktan ölüyoruz falan, o sırada securityler şişe dolaştırıyorlar ellerinde, herkese veriyorlar herkes de bir şişeden içiyor suyu valla aamaaannn ELF kardeşi sayılırız artık ölcez susuzluktan hiç kasmadım walla 3-4 kere içtim en az :)

Son olarak şunu söylemek isterim; bu işin özeti şudur; içinizde bir yerde her şeye rağmen saf kalan bir tarafınız, bir gün zeki müren'de bizi görecek mi diye kendi kendinize sorar ya , işte bu olay zeki müren'in de sizi görmesidir, bir insanı heyecanlandıran ve mutlu eden budur bence, benim için buydu en azından...

Benim için 10 disneyland eğlencesindeydi her anı, yine olsa yine gözüm kapalı yaparım...Şükrediyorum bunu yapmama imkan bulduğum için...Hepinize tavsiye ederim, insanın çok sevdiği şeylere erişmesi onu çok mutlu ediyor...

Yorumlar

  1. ELF değilsin kızım sen ZEnginlikten kendini orada bulmuşsun sadece hahaha
    İyi bir ELF çok iyi bilirki Paris konseri konser bile değildi zaten. Biz gidemedik ama burada herşeyi biliyoruz. Birde Tayvanda olacaklardı onlar bak o zaman konser nasıl oluyordu. Neden Amerika, Paris^te böyleler anlamış değiliz. Sen birde Tayvan'a git ELFFFFFF

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil bir tepkidir bu? Kiz ne guzel gitmis, gormus.. Eunhyuk ve Dongae hakkinda soylediklerine gicik oldun muhtemelen. Acikcasi bende Paris'de o konserdeydim ve dedigin gibi Tayland'daki orda burda ki kadar olmasa da onlari canli hatta 1 metre otende gormek harika bir seydi. Bu yorumunla malesef kendini kompleksli gostermis oldun arkadasim. He Paris'de durum neden Tayland'daki gibi degil onu da aciklayayim. Cunku konsere gelebilecek kisi sayisi tahmini olarak belirleniyor ve ona gore bir salon belirleniyor. Biletleri almaya calisirken bu tur durumlardan haberin oluyor yani. Bilmem neresini anlamadiniz ama yukarida da acikladigim gibi Los Angeles ve Paris'deki olay bundan ibaret. Bilmem biliyor musun ama gecenlerde Avustralya konseri iptal oldu cunku seyirci sayisi az. He bu arada Super Junior'un Paris'deki ELF'lerine gosterdigi ilgi Sedef'in de yazdigi gibi bire birdi. Herkesin gozlerinin icine bakmaya calisiyorlar ayni diger konserlerinde oldugu gibi..

      Sil
  2. Ayrıca ekşemiyi unuttum ''GÖRGÜSÜZZZZZ'''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eun yazdıklarını görünce güldüm açıkçası nesi görgüsüzlük bu yazdıklarımın? Üzüldüm senin için doğrusu..

      Ayrıca ben hiç aman da çok elfim diye bir şey demedim, değilim zaten ben daha çok siwonu görmeye gittim, showu da merak ediyordum izledim çok da beğendim.

      Paris bir kere bize yakın dolayısıyla gidebileceğim tek yerdi, ayrıca senin bu bir şey değil demene karşılık şunu da anlatayım; yanımda Japon 3 kız vardı, biri belçika'da okuduğu için buradaki konsere gelmiş, diğerleri japonya'dan gelmiş, ben de aynen senin dediğin gibi dedim ki neden Tokyo Dome'a gitmedin orada 10.000lerce kişi geliyor ve hani çok önemli, çok büyük bir organizasyon. Bana aynen şöyle dedi, tokyo dome veya kore'de yaptıkları yerler çok büyük, iyi bir bilet alsan bile yine de çok uzakta bir yerde oluyor ve adamları göremiyorsun, üstelik ayakta falan aldıysan değil sabahtan geceden beklemek lazım.

      Burada yakından bu adamları görebileceğim için çok mutluyum bilet fiyatları da tayvan'dan japonya'dan daha ucuza geliyor oturduğun yer bakımından bakarsak daha ne olsun dedi.

      Ben bu yazıyı mutlu olsun herkes diye yazdım, üyeler hakkındaki yorumlarda benim yorumlarım ister katıl ister katılma, ama görgüsüzlük bunun neresinde yani...? en az senin izlemekten keyif aldığın kadar izledim hepsini.

      Açıkçası böyle saldırgan bir tavırla asıl sen elf olamazsın, o konseri beklerken bütün dünya'dan elfler ordaydı ve hepsi inanılmaz tatlıydı, muhabbet ettik gülüştük, fotoğraf çektik, birbirimize destek olduk, beklerdim ki Türkler de öyle olsun...çok yazık neyse...

      Sil
  3. Ayrica eklemeyi unutmussun gulsumd; Eun, sanirim sen de Super Junior'i dinlemek ve izlemek yerine, firlattiklari bir bez parcasinin pesinden kosup insanlarla dakikalarca o parcayi kapismaya calisan 'ELF'lerdensin. Bu kadar bos konusup kiskanclik yapmak yerine biraz gozunu acip sevdigin seylerden zevk almaya bak bence. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son cümlen çok doğru mervecim, insanlara kötü hisler beslemektense onlar için sevinip bak bunlar yapmış ben de bir gün bir şekilde yapabilirim inşallah diye düşünmek lazım...
      ben öyle yapıyordum en azından, gerçekleştirdim de.

      Neyse böyle tepkilerde olacaktır ama keşke bu kadar kaba ve seviyesiz olmasa :)

      Sevgiler,

      Sil
  4. Ben bu elfsin değilsin saçmalığına çok uyuz oluyorum ben super junioru seviyorsam kendime elf diyorsam elfimdir buna kimse karışamaz yani eun arkadaşın elfliğine kim onay vermiş ki...
    Yazıyı çok beğendim ilk defa suju konserine giden bir türkün yazdıklarını okudum özellikle leetuka ulaşabilmeni çok kıskandım aynı zamanda sevindim ama hiç aklıma bu kız elf değil görgüsüz böyle şeyler gelmedi ergen hayranlar insanı bıktırıyor yani çok güzel arkadaşım iyi ki gitmişsin anılarını resimlerini izlenimlerini paylaştığın için çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  5. Zeynep çok teşekkürler, benimle aynı hisleri paylaştığına sevindim.
    İnşallah bir dahaki Paris konserine hep birlikte gideriz. Ben seni leeteuk'a da ulaştırırım merak etme 5 cengaver gücündeydim orda :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar