2012 SBS Gayo Daejun - Get The Look of Eunhyuk

Annyeong ~

Normalde Siwon dışındaki üyelerle pek uğraşmam, ayıracak zaman da bulamıyorum açıkçası ama Eunhyuk'un kendine has tarzını beğeniyorum, bu yüzden giydiklerini de zaman buldukça incelerim. Dün Siwon'un kıyafetlerini araştırırken onunkileri de tesadüfen buldum. Aynı tasarımcının kıyafetleri tercih edilmiş yine.

Buyrun birlikte bakalım;

Öncelikle Hyuk'cuğumuzda nasıl durmuş bir onu görelim:



  • Palto:  ANN DEMEULEMEESTER tasarımı, 2012 Sonbahar - Kış koleksiyonunda yer alıyor. Military tarzı bu sene hem kadınlar da hem erkekler de çok moda biliyorsunuz, bu paltoda da bu tarz görülüyor, yün ağırlıklı bir ceket, ben bunun da kesimini çok beğendim söylemeden edemicem. Fiyatı da 1295,5€ civarlarında şu anda.







  • Süet Botlar: Yine ANN DEMEULEMEESTER  tasarımı, 2012 Sonbahar - Kış koleksiyonunda yer alıyor. Ben tek başına çok beğenmedim ama kıyafetle bütünlüğüne bakarsak çok hoş olmuş. Fiyatı 919,2 €









  •  İçindeki kazak çok iyi görünmüyor, o yüzden bir tahminde bulunmuyorum, pantolonu ise bir çok markada mevcut bir model o yüzden net bir şey söylemek zor ama Siwon da olduğu gibi Balmain olabilir.
  • Üstündeki yapay kürk yeleği de bulamadım sanırım yerel bir markanın ürünü, ama kombini çok beğendim.

Hepinize sevgiler,

P.S. Suju'nun markasını merak ettiğiniz başka kıyafetleri olursa, isteğinizi yollayın, bulmaya çalışırım. ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar