2012 SBS Gayo Daejun - Ve Efsane Geri Döner...


Selamlaaaaar,

Bugün saatler boyunca SBS'in Gayo Daejun adlı programını izlediğim için overdoz kpop almış durumdayım, yazacaklarımda bunun fazlasıyla etkisini görebilirsiniz. Neyse çok derinlere inmeyeyim, siwonie minnoşum saçlarını sonunda kestirdi biliyorsunuz, şahane oldu, efsane geri döndü diyorum ben :) , bakmaya doyamıyor insan. Bugünkü programda da muhteşem bi tarzı vardı, hem performansta hem de kırmızı halı da gözlerimi kamaştırdı, hatta kör etti :)

Bana inanmıyosanız biyrun bakın; muhteşem şekil 1A



Peki nereye bağlicam bunu, çok beğendik falan ama ben kıyafetlerine de bayıldım sonra oturdum üşenmedim araştırdım, bakalım bu gece nereden giyinmiş Siwonie'ciğimiz?

Evet kıyafetlerimizi bir hatırlayalım önce: Muhteşem şekil 2A - 2B


( üstüne tıklarsanız resimler büyüyor, bilginiz olsun )

2012 SBS Gayo Daejun Siwon's Costume on Red Carpet, here is the details:

  • Siyah Palto; Ann Demeulemeester tasarımı, 2012 Sonbahar - Kış Koleksiyonunda yer alıyor. Fiyatı bilinmiyor. Bence kesim olarak çoook güzel, basit fakat çok şık. Çok beğendim, nomu nomu joaaa !


  •  İçindeki kırmızı-siyah kazak; yine Ann Demeulemeester tasarımı ve yine 2012 Sonbahar - Kış Koleksiyonu içinde yer alıyor. Sizin için fiyatını da söyleyeyim 595$ (şu anda indirimde :) )


  •  Kırmızı skinny kesim pantalon ; Evet burada yukarıda da söylediğim gibi bu aralar hem dünya'da hem de kore ünlüleri arasında oldukça popüler Balmain uygun görülmüş, 2012 Sonbahar - Kış Koleksiyonundan gene, Siwon'un bacakları uzun ve ince olduğu için çok da güzel durmuş değil mi ? :) 1145€ 'ya satıldığını gördüm.





















  • 2 Tonlu Diz altı çizmeler; burada da Ann Demeulemeester'den vazgeçilmemiş. 2012 Sonbahar - Kış Koleksiyonu içinde yer alıyor, fiyatı da 819 $, indirimdeymiş :)


Bunların dışında 2 güzel aksesuarla kıyafetin hepsinde bütünlük yaratılmış , özellikle paltoya takılmış zincire bayıldım. Komple herşeyini beğendim bugün yani. :))

Buradaki parçaları araken Eunhyuk'unkileri de buldum bu arada onu da yarın koyarım.
Bir ara da güzel bir set yapacağım polyvore'da.

Sevgiler ve Mutlu yıllar şimdiden...

Siwon'unda selamı var, hepinizi ayrı ayrı öpüyor bak :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar