The Place I'll Definitely Go in SS5 Paris !!!


Hello gençler,

Donghae ile ilgili bi set yapayım diye Paris'teki photoshoot'tan resim arıyodum aslında, sonra nası oldu ne oldu bilmem Siwon'un SS4'e geldiklerinde Paris'te bi cafede oturup kahve içerkenki resmi ile karşılaştım. İlk defa görmüyorum tabii, o zaman da İstanbul'a döndüğümde görmüştüm ve üleeeen ora neresiymiş ne zaman ordaymış ben niye görmedim diyip durmuştum.

Resmi size de hatılatayım şekerler; soldaki şahane zat-ı muhteremi hemen farkettiniz değil mi?


Neyse bugün bunla yine karşılaşınca ora nereymiş ya diye bi bakayım dedim ve bulması hiç de zor olmadı zira Siwonie hiçbir zaman yeterince klas olmayan bir yerde takılmaz biliyorsunuz, google bir iki kelime yazdım ve ta daa.. !

Les Deux Magots karşımızda ! Paris'in en ünlü cafelerinden biri. Bir dahaki sefere Paris'te sadece konsere gitmekle kalmicaz burada da bir süre oturucaz artık, gerisi kader kısmet :) Hoş siwon burada fanların onu çektiğini görmüş belki bi dahaki sefere daha gizli bir yeri tercih eder. Neyse cafenin resmini aşağıda görebilirsiniz.


Düşünsenize konserden sonraki sabah kahvaltı için cafeye gidiyosunuz ve karşı masanızda Siwonie americano'sunu yudumluyo haydeeeeeeeeeeeeeeeee...

Yorumlar

Popüler Yayınlar